Documenten 2017-10-24T11:31:13+00:00

Documenten

Digitaliseer uw documenten en automatiseer uw workflow. Stel makkelijk uw eigen behandelingsstroom op en gebruik digitale handtekeningen om uw documentflow vlot te laten verlopen. Houd alles netjes op zijn plaats zodat u alles snel kunt terugvinden. U kunt uw documenten indelen per type en die types dan ook weer groeperen. Daarnaast kunt u documenten gewoon in DigiDoc slepen en koppelen aan een project, contact, bedrijf of nog iets helemaal anders. Wilt u iets aanpassen in een document? Gemakkelijk! U opent centraal het betreffende document, doet de aanpassing en slaat het weer op. Zo heeft iedereen altijd het laatste en meest recente document ter beschikking.
Documenten kunnen gesorteerd worden op ‘documenttype’ en ‘documenttypegroep’. Naast deze standaard indeling kan je elk document ook voorzien van zelfgekozen labels of tags, zo zijn ze altijd gemakkelijk op te roepen.

DigiDoc behandelt niet alleen fysieke documenten maar ook digitale documenten én e-mails! DigiDoc verwerkt de ontelbare mails die je dagelijks ontvangt, leest je mailbox automatisch uit en trieert je mails via zelf gekozen filters. Aan de hand van deze filters kan er ook een automatisch antwoord op de mail worden gegenereerd en verstuurd. DigiDoc integreert ook perfect met Outlook.

Inkomende documenten

Uitgaande documenten

Documenten slepen

Documenten zoeken